torstai 28. marraskuuta 2019

Iloisia uutisia!

Noniin, palkaktoimisto saikin kuin saikin laskelmat laskettua jokseenkin oikein.

Mulle palautetaan ulosotosta 890e liikasuoritusta ja sitten ensi kuun palkasta pidätetään palkkatoimistoon "velkaa jääneet" 735e. Elikkä saan palkkaa nettona 155 euroa. Tuon 735 euroa siirrän toiselle tilille ja lisään sen sitten ensi palkan budjettiin niin pysyn kärryillä näistä mun rahoista.

En tiedä pysyykö blogin lukijoista kukaan enää kärryillä tässä hommassa, mutta ehkä pääasia että itselle asia on nyt selkeänä mielessä. :D

Veroja meni nyt palkasta liikaa, mutta vuositulojeni bruttosumma ei kuitenkaan tule ensi kuussa ylittymään, joten ei se haittaa että sinne nyt meni hieman liikaa, kun pääasia mulle on se että ensi kuun palkasta verot eivät mene lisäprosentilla. Ihan jännittää ensi kuun palkkalaskelma, mutta luotan nyt siihen että se menee oikein, vaikka sieltä otetaankin noita rästimaksuja.  Ihanaa kun sai tän asian nyt pois mielenpäältä. :) Voi taas hengittää.


Toinen huippu uutinen! Pra-Suomi on vetänyt velkansa nyt pois ulosotosta. Eli mulla on enää 7 ulosottovelkaa. SEITSEMÄN! Vähänkö huippuaaaa!

Ulosotossa oleva velkasumma tippui tuon myötä 19 500:n euroon. Eli alle 20 0000!!!

Toki makselen Pra-Suomen velkaa vielä ulosoton ulkopuolelta sen 700e mitä sitä on jäljellä. Eli kokonaisvelkasumma on vielä 20 200 euroa, mutta ensi kuun aikana se tipahtaa nätisti sinne minne tavoittelinkin sen olevan nyt vuodenvaihteessa. Hyvä mieli. :)

Vähän kiinnostelis ehkä ens keväänä tehdä joku semmonen pankkikysely kierros, että josko jokin pankki olis mun tilitietoja ja pankkikuitteja tarkastelemalla halukas myöntämään mulle lainaa. Olen jostain lukenut, että se saattaisi olla mahdollista. Mutta en tiiä, kattellaan..

2 kommenttia:

Suositut tekstit