tiistai 1. syyskuuta 2020

Ostetut tavarat elokuu 2020

Elokuussa ostettua:

- 9kpl joululahjoja 57e

yht 57 euroa.

Asetin itselleni täksikin vuodeksi tavoitteeksi ostaa tavaroita max 1500 eurolla. Käyttämättä loppuvuodeksi on vielä 914e joka on 228e/kk.

Oon tyytyväinen, kun kävin kirppistelee nuo joululahjat. Eipä tuu ainakaa joulustressiä. :)

Oon nyt 2kk aikana ostanut itselle yhden 4e bullet journalin. 😄 Eli aika vähän mitään. Yks mihin varmaan nyt syyskuussa aion panostaa on omiin sukkiin. Alkaa olemaan puolissa sukista reikiä. Ootteko huomannut kannattaako sukista maksaa enemmän kuim 1e/pari? Eli toisin sanoen, onko kalliimmat sukat kestävämmät?



3 kommenttia:

  1. Mä oon viime aikoina ostanut kalliimpia sukkia tai siis jotka maksaa joku 20 euroa kolmen paketti. Noin vuodessa rei'ittyy. Mutta ostan vain 4-6 paria, joita käytän sitten jatkuvasti eli kulutus on aika kovaa. Ennen mulla oli halvempia sukkia, mutta niitä oli huomattavasti enemmän, joten kestivät pidempään. Joten en mä nyt sitten oikein osaakaan vastata tähän :D

    VastaaPoista
  2. Kai se pitää huomenna aamulla lähtä sukkien etsimishommiin 😀

    VastaaPoista

Suositut tekstit