perjantai 11. joulukuuta 2020

Budjetti 15.12.2020-14.1.2021

 Palkka 2491e

Ulosottoon 830e

Jää 1661e

Pakolliset:
Vuokra 427e
Terapia 120e
Autovero 75e
Auton vakuutus 70e
Puhelin 30e
Sähkö 25e
Netti 17e
Opintolainan korot 10e
Yht 774e, jää 887e

Muut: 
Käyttö 230e
Bensa 200e
Ylimääräiset uo 177e
Taloustili 150e
Lahja itselle 130e


Yht 887e, jää 0e



Mun piti höllätä tässä kuussa. mutta en nyt ihan hirveästi höllää, kun käyttörahan osuutta katsoo. :D Mutta mulla tulee jäämään edellisestä budjetista ylijäämää noin 100e. Aion niitä ottaa käyttörahoiksi jos en muutoin pärjää.

En vaan malta olla laittamatta ulosottoon tuota yhtä ylimääräistä suoritusta. Voiko ylimääräisiin suorituksiin jäädä koukkuun? Voi! Mutta eipä tarvitse kauaa enää maksella velkoja. Aivan hurjaa ja hurjan ihanaa!


Oon tyytyväinen siitä että budjetoin itselle ihan sikakalliin joululahjan. Voiko ihminen olla siitä tyytyväinen. En tiedä, mutta mää ainakin olen.

Kaikkinensa syksy on ollut kyllä väsyttävä. Oon joutunut olemaan töistäkin sairaslomalla pitkittyneen flunssan takia ja se hieman näkyy palkassakin sitten. Koronatesti ei ollut niin paha kokemus mitä kuvittelin ja onneksi tuloskin oli negatiivinen. Silti, on se kotona neljän seinän sisällä pysytteleminen semmoista vähän ankeaa tässä pimeydessä. Onneksi on kynttilät keksitty. Ja viltit. Ja kirjat. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit