torstai 17. syyskuuta 2020

Ulosottomaksut syyskuu 2020

 Ulosottoon maksettu syyskuun palkasta 1028.99e

Lisäksi maksettu ylimääräiset suoritukset 2x177e Lowelin velkaan



Kokonaislainasumma nyt 5527.16 euroa  (oli elokuussa 6864.81 euroa)


Laina lyhentynyt: 1337.65 euroa


Korot:  21,34 euroa


Taulukkomaksut: 24 euroa



Lainasummat alla, sulkeissa euromääräinen muutos elokuuhun verrattuna


1. Lowell 0e (-652.24) Jeeeeeeeeee!!

 ylimääräiset suoritukset 177+177e, joista taulukkomaksut 24e


2. KELA 282.53e  (+/-0) 


3. Intrum 1764.84e (-17.43)


4.  Ok perintä 1824.70 (+10.52)


5. Bondora 1655.09e (-678,4)


Tavoitteena olla ulosottovelaton 6kk kuluttua eli 15.3.2021! Olen siirtänyt tavoitettani alkuperäisestä tämän vuoden puolella jo 3kk aikaisemmaksi.  Tavoitteeseen pääseminen tarkoittaa sitä, että lainan pitää jatkossa lyhentyä keskimäärin VAIN 922 euroa kuukaudessa.


Kuitenkin mun tavoitteena on myös, että ulosottovelka lyhenee 6kk aikana aina 6600e, eli 1100e/kk. Tässä jaksossa oon tällä hetkellä aika tarkalleen tavoiteaikataulussa ja loppuvuodesta tavotteeseen pääseminen vaatisi 1093 euron lyhennykset. Jos tähän tavoitteeseen pääsen niin mulla on vuoden vaihteessa ulosottovelkaa 2250 euroa!!! Oispa aika huippua!


Ulosotto auttoi mua kivasti ihanasti ja mahtavasti. Sain Lowelin pois nyt tuolta roikkumasta ja jäljellä on enää 4 ulosottovelkaa! Jeeeee!

Ja mikä kans siistiä, niin saan hyvällä omalla tunnolla sysätä nyt Bondoraan rahaa, se on Kelan velan jälkeen toisiksi pienin laina. Huippuiloinen olo. :)



10 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa! Just eilen luin mun blogia ja kommentteja läpi, olet kommentoinut mun tilillä 05/2019 että ulosottoa jäljellä reilu kaksi vuotta. Nyt voisi sanoa että siitä aikataulusta oot kirinyt vähintään kolme kuukautta ja helposti enemmänkin. On niin siistiä miten pystytään itse vaikuttamaan siihen kauan velkaa maksetaan!

    Halusin vaan tulla muistuttamaan että oothan ylpeä siitä miten hoidat asiat <3

    VastaaPoista
  2. Huippua, puoli vuotta enää! :)

    VastaaPoista
  3. Haluisin kysyä...miten ulosmittaukseen
    vaikuttaa jos annan pois vuokra-asuntoni. Vievätkö ne sitten nekin jäävät vuokrarahat ulosottoon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli jos et maksa asumisesta niin meneekö uo enemmän? Laske ulosottolaskurilla paljonko sinulta milläkin tuloilla ulosmitataan. Vuokra-asumiseen nyt menevää rahaa ei ainakaan kokonaan ulosmitata. Laskuri:
      https://www.rotvallinreunalla.fi/uo_ja_uljas/laskurit/ulosotto_laskin.htm

      Poista
    2. Olen ymmärtänyt, että ulosotto ei huomioi henkilön menoja millään lailla vaan vain ja ainoastaan tulot. Eli henkilölle jää sama suojaosuus, maksoi vuokraa tai ei...

      Poista
    3. Toinen nimetön sanoi tän paljon selkeämmin kuin minä. Toki jos vuokra on tosi korkea ja siksk ulosoton maksuosuutta pienennetty niin se saattaa nostaa maksuosuutta kun vuokra jää pois.

      Poista
  4. Heip! Täällä alkamassa ulosotto. Mulla useita maksuja kolmessa eri perintäfirmassa. Kysyisinkin, miten ne siirtyy ulosottoon? Jos vaikkapa perintäyhtiössä A on yhteensä 5 eri velka-asiaa, jotka yhteensä ovat 5000, meneekö tuo velka "yhtenä könttänä" ulosottoon eli sinne menee ns. yksi velka, jonka perijänä toimii ko. perintäyhtiö vai näkyvätkö ne kaikki alkuperäiset omina velkoinaan ulosotossa?

    Eli käytännössä ajan takaa sitä, montako eri velkojaa minulla tulee ulosotossa olemaan. Onko siellä esim. tuo intrum jossa kaikki intrumille siirtyneet asiat ovat yhtenä könttänä vai meneekö jokainen asia intrumista erikseen ulosottoon(eli vaikkapa laina paikasta A, paikasta B, paikasta C ja maksamattomat laskut paikasta D ja E?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin saman perintätoimiston velat tuli ulosottoon kaikki omina velkoinaan.

      Poista

Suositut tekstit