sunnuntai 29. heinäkuuta 2018

Pienet välitavoitteet

Ihan parasta on tehdä itselle pieniä, mutta pientä vaivannäköä ja seuraamista vaativia tavoitteita. Tälle vuotta minulla on näitä kaksi rahaan liittyvää ja yksi terveyteen liittyvä.

Tuntuu että päänuppi pysyy paremmin mukana kun seuraa näitä pieniä tavoitteita ja keskittyy niiden täyttymiseen. Muuten menee liian isoksi.

Suosittelen bujoa lämpimästi kaikille. Ihanaa kirjoitella ja suunnitella sinne kaikkea. Tällä hetkellä tavoitteet vuoden 2018 loppuun mennessä:

- säästössä 2000€ (nyt käteispuskurissa 1100€)

- maksa vielä kaksi pienintä uo-velkaa ylimääräisinä lyhennyksiä pois eli n. 1600€ (nyt kerätty kasaan 550€)

- lopeta energiajuomien juominen (tässä kuussa 11 energiajuomatonta päivää)

Hassua kyllä, mutta tuntuu että tuo viimeinen on se kaikista vaikein, koska oon vetänyt noita energiajuomia nyt about 3vuotta joka ikinen päivä. Se on mulle kahvinkorvike (en siis juo kahvia). Eli jos joku naurahtelee tälle ja juo itse kahvia niin kokeilkaapa olla ilman kahvia. :D Mutta pikkuhiljaa, ehkä tsemppaan enemmän ku kirjoitin tänne ylös tuon tavoitteen.

Hiljaista on ollut täällä blogissa, olen keskittynyt rantaelämään aina työpäivien välissä. :)


2 kommenttia:

  1. Mulla hyytyi hymy välittömästi kun mietin, millaista olisi olla ilman kahvia... Olisi ihan painajainen mulle!

    Paljon tsemppiä tavoitteiden saavuttamiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se kofeiini on vaan niin niim koukuttavaa. Vaan tosiaan energiajuomat tulee aika kalliiksi.. Nautihan kaffesta. :D Ja kiitos tsempeistä. :)

      Poista

Suositut tekstit