tiistai 4. elokuuta 2020

Veronpalautusten ulosotto 2020

Ulosottoon maksettu veronpalautuksia 290.66e



Kokonaislainasumma nyt 7 960.74 euroa  (oli heinäkuussa 8 193.78 euroa)

Laina lyhentynyt: 233.04 euroa

Korot:  24.62 euroa

Taulukkomaksut: 33 euroa


Lainasummat alla, sulkeissa euromääräinen muutos heinäkuuhun verrattuna



1. Lowell 1594.44e (-47.83) taulukkomaksu 7e


2. KELA 282.53e  (+/-0) 


3. Intrum 1778.87e (-54.62) taulukkomaksu 7e


4.  Ok perintä 1810.45 (-55.32) taulukkomaksu 7e


5. Bondora 2494.46e (-75.54) taulukkomaksu 12e



Oon tyytyväinen itseeni. Joo, veronpalautus oli pieni (parina aiempana vuonna ollut +/- 2000 euroa), mutta se oli pieni tarkoituksella. Koska mua niin ärsyttää, että veronpalautuksista menee taulukkomaksut ja viime vuonna olin aivan hermona, kun taulukkomaksuja meni 190 euroa. Nyt oon tyytyväinen, koska taulukkomaksuja meni vai 33 euroa ja veroprosentti oli viime vuoden lopulla aika lailla kohdillaan. Silloin se tarkoittaa isompaa nettopalkkaa eli isompaa suoraan palkasta menevää lyhennystä ulosottoon ilman noita ylimääräisiä maksuja.

Oon tosi onnellinen, että velkasumma on jo alle 8000 euroa! Mahtavaa, loistavaa, ihanaa, parasta! JA ensi vuonna mun mahdolliset veronpalautukset jää ihan mulle itselle. Aivan kokonaan. Toki teen tänä vuonna samanlaisen verosuunnittelun kuin viimevuonnakin, että palautuksia ei lienee hirveää summaa ole silloinkaan tulossa. On se aika miellyttävä ajatus että vuoden päästä tänä päivänä voin vaan reippaasti veroista kysyttäessä sanoa, että sain mätkyt, sain tän verran palautusta tai muuta miten se sit meneekään. Ei tarvii enää vastata kierrellen esimerkiksi työkaverien kysymyksiin, että saanko palautusta/ mihin käytän veronpalautusrahat.


.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit