lauantai 12. tammikuuta 2019

Budjetti 15.1.-14.2.2019

Tammikuussa tulee oletetustikin iso palkka, sillä olin joulukuussa todella paljon töissä (muun muassa aivan koko joulun ja uuden vuoden aatot ym sunnuntait).

Ulosottoon menee todella hyvä summa rahaa. Tästä ja tammikuun reissusta johtuen, en sinne ylimääräisiä suorituksia tässä kuussa aio laittaa.

Palkka: 3530.28e
Ulosottoon: 1569.26e
Jää: 1961.02e


Pakolliset laskut:
Vuokra 420e
Opintolaina 112e
YTK 110e
Trafi 70e
Sähkö 40e
Puhelin 30e
Netti 13e

Muu:
Bensa 150e
Talousrahoihin 150e
Puskureihin (sääsö, joululahjat, auto) 200e

Jää: 666,02e

Näistä mitä jää jäljelle pitää selvitä 8 päivää lämpimässä <3, plus pitää elää tietenkin kotosuomessa sinne helmikuun puoliväliin saakka. Ei pitäisi olla liian tiukkaa ainakaan.

Tuo sähkölasku on jäätävä. Kerrostalokaksiossa siis asutaan. Vaihdoin viime vuonna sähköyhtiötä, tuolloin sähkölasku oli 7ekk+24e sähkönsiirtomaksu 2-3kk välein. Nyt se on 16e+se siirtomaksu. Pikkasen noussut Lumo-energialla hinnat. Pitää vaihtaa sähköyhtiötä jälleen siis!

9 kommenttia:

  1. Minäkin vaihdoin Lumon pois, kun niillä nousi syksyllä (mulla oli vuoden soppari) ihan järkysti sähkön hinta. Olen valmis maksamaan vihreästä sähköstä enemmän, mutta en nyt aivan käsittämättömiä määriä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, yli kaksinkertaistu itsellä vuoden aikana hinta..

      Poista
  2. Kannattaa ehdottomasti vaihtaa pörssisähköön. On helposti halvin muoto pitkässä juoksussa.

    VastaaPoista
  3. Hyvää lomamatkaa. Minne päin suuntaat. :)

    VastaaPoista
  4. Vau mikä nettopalkka! Hyvällä omatunnolla voit todellakin lomailla, sillä niin hyvä siivu menee jo valmiiksi ulosottoon :)

    VastaaPoista
  5. Tosi hieno summa menee ulosottoon. Sulla on kyllä hyvä tahti! Kiitos kun pidät tätä blogia. Oon saanut paljon hyvää käytännön tietoa ulosotosta. Mulla kun taipale vielä edessä. Sama tarina kuin sulla...mut tää blogi on antanut mulle toivoa että kaikesta selviää. Kysyisin millä alalla olet töissä? Sulla on vissiin mahdollisuus tehdä ylitöitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ylityömahdollisuudet on aika rajalliset, joskus sattuu saamaan ylityövuoron, joskus ei. Mutta pyhöälisistä tulee hyvä palkka, nyt oli kyllä ekstrahyvä jououn ansiosta. Hoitoalalla olen.

      Poista

Suositut tekstit